Hledáme do týmu nového kolegu či kolegyni na pozici Fundraiser/fundraiserka
Naše dárce získáváme pro společnou vizi a konkrétní projekty. Pečujeme o ně, upřímně reportujeme a jsme otevřeni jejich nápadům. Skrze dlouhodobé vztahy a spolupráci plníme poslání jak v podpoře sousedských projektů, tak při rozvoji dárcovství a filantropie.
S dárci spolupracujeme vždy individuálně. Dar je pro nás závazkem, projevem důvěry. Nehledáme zkratky a doménou jsou dary ze soukromé sféry (lidé, firmy, nadace), nikoliv od státu nebo EU. Nebráníme se zajímavým příležitostem a spolupráci. Dárci jsou jak z ČR, tak z Evropy a USA.
Hledáme člověka, který se nebojí výzev. Je samostatný, výkonný, má nápady, energii, kontakty i chuť se učit. Je flexibilní, důsledný a zodpovědný. Je otevřený novým lidem, názorům, příležitostem, věcem i technologiím. Hledáme toho, kdo hledá cesty a způsoby. Člověka, který nápady nejen vykopne, ale také dotáhne. Spolupracuje v týmu a nebojí se říci o pomoc, stejně jako delegovat.
Fundraising není raketová věda a jen přesvědčený může přesvědčit. Hledáme člověka, kterému je práce Nadace Via blízká a má chuť ji s námi a našimi dárci posouvat dále.
Co bude náplní vaší práce:
- komunikace, spolupráce a péče o naše dárce, podporovatele a partnery (individuální, firemní i nadační dárce z ČR, Evropy i USA)
- hledání nových příležitostí a navazování vztahů
- získávání nových dárců a partnerů
- příprava prezentací a podkladů včetně žádostí o dary a darovací smluvy
- tvorba atraktivních reportů a závěrečných zpráv v ČJ i AJ
- spolupráce na organizaci a zajištění eventů pro dárce (dobročinná aukce, večeře, site-visits)
- spolupráce při zajištění rozesílek a hromadné komunikaci (od produkce až po odeslání)
- systematická správa kontaktů v CRM, zpracování darovacích smluv a související agendy
- úzká spolupráce a komunikace v čtyřčlenném fundraisingovém týmu
- spolupráce napříč všemi odděleními nadace včetně vedení, abychom vždy plnili očekávání dárce, stejně jako výsledky, výstupy a dopad
Co od Vás očekáváme:
- zkušenost s fundraisingem nebo obdobnou činností typu „obchod/sales“ – od prospectingu a kultivaci dárců, přes akvizici až po stewardship (pozn. skoro vše se lze naučit, je ovšem dobré vědět, do čeho jdete a o čem to je)
- orientaci na vztahy a lidi, stejně jako na výkon a výsledky
- zkušenost s projektovým řízením a schopnost věci iniciovat i dotáhnout do konce
- výhodou je orientace v oblasti nevládního sektoru, dárcovství, filantropie a komunitního rozvoje
Hledáme člověka, který:
- má rád cíle a míří vysoko
- rád píše i telefonuje
- co neví, to se naučí nebo si to vygoogluje / poradí se s AI
- jeden neúspěch jej neodradí – nehledá důvody, hledá způsoby
- je proaktivní, pečlivý, důsledný, prioritizuje
- nevadí mu vystupovat na veřejnosti, rád mluví s lidmi a vždy hledá společnou cestu
- má chuť věci posouvat, dotahovat, má nadhled i rozhled
- má schopnost vyššího pracovního nasazení v důležitých obdobích
- je samostatný a unese odpovědnost, současně rád pracuje v týmu
- nebojí se technologií a umí pracovat s nástroji jako je Excel, Canva, Slack, O365, MailChimp/SmartEmailing, SalesForce, ChatGPT/Gemini
- je zralou a vyrovnanou osobností s elánem a je s ním radost spolupracovat
Co nabízíme:
- smysluplnou, zajímavou a různorodou práci s jasnými výsledky v zavedené nadaci se skvělým týmem a kolektivem
- prostor pro uplatnění vlastních nápadů
- hezkou kancelář v Dejvicích s dobrým čajem i kávou a veškerým vybavením pro práci
- 6 týdnů dovolené, 3 sick days, flexibilní pracovní dobu, možnost homeoffice
- možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu
- spolupráci na zaměstnanecký poměr stejně jako IČ s nástupní mzdou v případě plného úvazku 35-40 tisíc Kč (dle zkušeností)
Očekávaný nástup: leden-březen 2025
Tak nějak si Vás představujeme a možná něco z toho, „jak si to malujeme“, neznáte nebo si nejste jisti… Nevadí! Pojďme to probrat. Pro fundraising považujeme za klíčový soulad s tím, co Via dělá, chuť do práce, otevřenost a “drive”. Fundraising není věda a “learning by doing” je cesta vpřed.
Chcete se k nám přidat? Zašlete nám prosím do konce ledna 2025 na email lukas.hejna@nadacevia.cz své CV, motivační dopis a kontakt(y) pro pracovní reference. Pokud si budeme sedět, nejpozději do týdne Vám za fundraising napíšeme, zavoláme. Vše probereme a domluvíme se, kdy se potkáme osobně k výběrovému řízení. Očekávaný nástup je 1. čtvrtletí 2025, čím dříve se ozvete, tím lépe. Těšíme se na setkání a spolupráci.